소개:
오늘날의 빠르게 변화하는 학습 환경에서는 맞춤형 학습이 표준이 되었습니다. 풍부한 학습 리소스를 통해 학습자는 더 이상 전통적인 교실 환경에 국한되지 않습니다. 그러나 개별 학습자의 필요와 선호도에 맞는 맞춤형 학습 경험을 만드는 것은 어려운 작업이 될 수 있습니다. 골프(Growth-Oriented Learning and Feedback)가 시작되는 곳입니다. 골프(GOLF)는 게임화(Gamification), 온보딩(Onboarding), 학습(Learning), 피드백(Feedback), 커뮤니티(Community)를 뜻하는 약어다. 이 블로그 게시물에서는 GOLF가 각 학습자의 요구 사항에 맞는 맞춤형 학습 경험을 만드는 데 어떻게 도움이 될 수 있는지 살펴보겠습니다.
게임화:
게임화는 학습과 같은 게임이 아닌 상황에 게임 요소를 추가하는 프로세스입니다. . 게임 요소를 통합함으로써 학습자는 콘텐츠에 더 많이 참여하고 동기를 부여받을 가능성이 높습니다. 게임화에는 포인트, 배지, 리더보드, 챌린지 등의 요소가 포함될 수 있습니다.
Introduction:
In today's fast-paced learning landscape, personalized learning has become the norm. With the abundance of learning resources available, learners are no longer limited to traditional classroom settings. However, creating a personalized learning experience that caters to individual learners' needs and preferences can be a daunting task. This is where GOLF (Growth-Oriented Learning and Feedback) comes into play. GOLF is an acronym that stands for Gamification, Onboarding, Learning, Feedback, and Community. In this blog post, we will explore how GOLF can help create a personalized learning experience that is tailored to each learner's needs.
Gamification:
Gamification is the process of adding game elements to non-game contexts, such as learning. By incorporating game elements, learners are more likely to engage with the content and stay motivated. Gamification can include elements such as points, badges, leaderboards, and challenges.